ככה מדברים היום עם הלקוחות בכל הערוצים

לקוח יוצר קשר בפייסבוק ומיד נשלח אליו PDF מוגן בסיסמה, שנשלחת במקביל בהודעת סמס. לקוח אחר נרשם בדף נחיתה ומקבל מייל עם כל הפרטים. לאחר שבוע נשלח מייל נוסף כיוון שהוא עדיין לא פתח. כל התהליכים האלה מתבצעים באופן אוטומטי, בכל שעה וללא מגע יד אדם. הכירו את נפלאות הפלטפורמה האחודה לניהול תקשורת רב ערוצית.

מחשב נייד והמחשה של ״מעגל תקשורת״ מאחוריו

עד לפני מספר שנים התקשורת של הארגון עם הלקוחות היתה חד כיוונית – מהארגון ללקוח – וכללה בעיקר מכתבים בדואר ושיחות טלפון. היום לעומת זאת, התקשורת בין הארגון ללקוח היא דו כיוונית, רב ערוצית ויכולה להתקיים כמעט בכל רגע נתון: במייל, sms, פייסבוק, מסנג'ר, אתר, דף נחיתה, ווטסאפ, פקס ועוד. וכשיש ריבוי ערוצים ואפשרויות, לכל לקוח יש את ההעדפות שלו לתקשר עם הארגון איך, איפה ומתי שנוח לו. כל זה מציב לארגון אתגר כפול: לאפשר לכל לקוח לקבל את התקשורת העסקית המתאימה לו, ויחד עם זאת לוודא שכל נקודות המגע עם הלקוח אכן משקפות את ערכי המותג.
כדי לעמוד באתגר התקשורת העסקית-המותאמת אישית, התקשורת חייבת להיות יעילה, רב ערוצית, מהירה וניתנת לשינוי ולתגובה. וכן, שהארגון יהיה מסוגל לנהל ולשלוט בתוכן ובכל ערוצי המדיה בכל רגע. קל להגיד אבל לא פשוט לבצע.
התכנון, ההפקה והבקרה על תקשורת פרסונלית בעולם רב ערוצי, היא משימה מורכבת שכוללת בין השאר עיבוד נתונים, קומפוזיציה, החלת חוקים עסקיים, ניהול תהליכים, התייחסות לתרחישים שונים ועוד.

הפתרון – פלטפורמה דיגיטלית אחודה להפקה, עריכה והפצה רב ערוצית של מסרים

אילוסטרציה של ״מסע לקוח״ ממוצע

לקוחות דפוס בארי נהנים כיום מניהול חדשני, נוח ויעיל של כל התקשורת הרב ערוצית באמצעות פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת של בית התכנה ISIS PAPYRUS מהמובילים בעולם בתחומו. שיתוף הפעולה של הדפוס עם ISIS PAPYRUS נמשך כבר 20 שנה, ובזכותו צברנו ניסיון רב בפיתוח והפעלה של מוצרים רבים מותאמי לקוח. פלטפורמה אחודה לניהול תקשורת מותאמת לקוח (Customer communication management) מאפשרת, בין היתר:

  • לנהל את הקשר עם הלקוח בכל הערוצים (Omni channel)
  • לשמור על שפה אחידה ועקביות בין הפלטפורמות השונות
  • לשלב בין הערוצים באופן אוטומטי בהתאם לתגובות הלקוח ("מסע הלקוח")
  • לעצב ולנהל גרסאות והרשאות למסמכים הארגוניים
  • לטפל בכל רמות התקשורת היוצאת (נפח גבוה, און ליין, קמפיין או עפ"י תרחישים)
  • להציג עיצוב יחיד המתאים להפצה בכלל הערוצים
  • להאיץ תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית

אילו ערוצי הפצה מנוהלים בפלטפורמה האחודה

הפלטפורמה האחודה מאפשרת לנהל עם הלקוח תקשורת נוחה, מדויקת ואפקטיבית הודות לשליטה המרכזית במספר רב של ערוצים:

  • הדפסה ושליחה בדואר, רגיל או רשום (batch, on line, campaign)
  • שליחת סמס, הודעה קולית, פקס
  • שליחת אימייל נעול בסיסמה ובמקביל שליחת הסיסמה בסמס
  • יצירת ושליחת HTML פרסונלי (מיקרו site) 
  • יצירת דפי נחיתה רספונסיביים המאפשרים מילוי שדות ע"י הלקוח והחזרת הנתונים לארגון
  • עדכון הפורטל הארגוני
  • רשתות חברתיות (פייסבוק מסנג'ר, טוויטר וכו')
  • חתימה דיגיטלית
  • שליחת PDF מונגש

שירותים ומוצרים מותאמי-לקוח ניתנים על ידנו למרבית החברות במשק הישראלי: חברות הביטוח, חברות האשראי, בנקים, חברות פיננסיות, משרדי ממשלה, גופים מוניציפליים, רשתות השיווק וכו'.

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את האפשרויות (הכמעט) בלתי מוגבלות של התקשורת הרב ערוצית כדי לשפר את הקשר עם הלקוח ולחסוך לעצמכם הרבה זמן, עבודה ועלויות רבות.

אודות צוות דפוס בארי

מערכת התוכן של בארי blog
פוסט זה פורסם בקטגוריה חדשנות ופיתוח, כללי, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s