שירות חדש מדפוס בארי – תוכנת דואר חוזר

השירות הזה כל כך מתבקש, שהשאלה שעולה היא –  "איך לא חשבו על זה קודם?"

גם נפטרים מהתלות בארכיונים מסורבלים, גם מטייבים כתובות וגם מקבלים את כל הדאטה של כתובות למשלוח, בצורה נגישה 24/7.  תראו איך זה עובד:

—————————————————————————————————-

חזר לכם הדואר?

חברות רבות המבקשות לשלוח דואר רגיל או רשום, נתקלות בתופעה של דואר חוזר.

לפי סקר שנעשה לטובת דוח מבקר המדינה 2017, שיעור הדואר החוזר עומד על הנתון המדהים הבא –  רק 35% מהמשיבים בסקר,  דיווחו שכל דברי הדואר ששלחו הגיעו ליעד ורק 15.6% דיווחו שדברי הדואר שנשלחו אליהם, התקבלו.

תופעת דואר חוזר, לא תמיד קשורה ביעילות השירות של דואר ישראל ומסר, וחברות רבות מגלות שהיא קשורה לטיוב נתוני הנמען – בין אם כתובתו אינה מעודכנת ,או שפרטיו לא היו רשומים כהלכה על המעטפה.

תופעה זו של , מחייבת את החברה לטפל בדברי דואר אלה שחזרו, בצורה מיידית, כדי להבטיח שיגיעו ליעדם בזמן הרלוונטי למועד שליחתם.

אז, מתחיל הליך המשול למירוץ כנגד השעון:  כוח אדם נדרש לבצע כאן ועכשיו טיוב של הנמענים שדברי הדואר שלהם חזרו.  טיוב  זה, כרוך בשיחות טלפון יזומות, שמירת מסמכים בארכיון, עדכון מסדי נתונים. ובקיצור –  משאבים לא מבוטלים מוקדשים, כדי לייצר תמונת מצב של מה שאמור היה להיות ברור מאיליו.

עם השירות החדש של דפוס בארי – "דואר חוזר",

אנחנו חוסכים לכם את ההתעסקות, הזמן והטרחה של טיוב נמענים

עם  ממשק יעיל, טכנולוגי ונגיש מכל מקום.

משירות של דיווח ובקרה – לפתרון הלכה למעשה

הקליקו על התמונה לצפיה

עד היום, סיפקנו ללקוחותינו תיעוד מלא אודות מכתבים שחזרו: 

באמצעות טכנולוגית סריקה, אנחנו סורקים את ברקוד שם הנמען שעל גבי המעטפה ומספקים ללקוחותינו תיעוד של כל אותם מכתבים שחזרו, הכוללים את שם הנמען, כתובתו כפי שמדווחת, מועד חזרת המכתב וכדומה.

כיום, פיתחנו פיצ'ר המספק לכם הרבה יותר:  לאחר שלב הדו"ח שאנו מייצרים אצלינו, נעבור לשלבי הביצוע לטיוב הנמען, כאן אצלינו בדפוס בארי. כל שעליכם לעשות הוא לספק לנו טלפון / מייל של נמעני המדוורים ואנו נמשיך משם:

איך זה עובד?

נשלח הודעת SMS  יזומה, המעדכנת את הנמען כי דבר הדואר שלו חזר, עם בקשה לעדכון פרטים.

בנינו את הממשק כך, שיהיה נוח לשימוש ומיידי לתפעול:

הקליקו על התמונה לצפיה

 על הנמען יהיה  רק לאשר כתובת שנציג בפניו  – כפי שסרקנו מהמעטפה –   או לחלופין, אם זו אינה כתובתו העדכנית, הוא יופנה לממשק אינטרנטי קל וידידותי, בו יוכל לעדכן את כתובתו.

הממשק כל כך נוח לשימוש, שהוא מאפשר לנמען חוויה חיובית של עדכון מהיר, תוך הידיעה שהחברה המטפלת, עושה  את כל המאמצים לשפר ולטייב. מומחים בעולם הדיגיטל,  קוראים לזה "כלכלת תשומת הלב"- מצד אחד נבקש מן הנמען מינימום מאמץ בהתקשרות למולינו, ומצד שני נראה לו כי אנו פועלים לטובתו.

אז מי עוד מרוויח מטיוב נתוני הנמען? אתם הלקוחות

ממשק אוטומטי זה של טיוב נתוני הנמען מאפשר לחברות להנות מ:

זמינות ומהירות של טיוב הנמען, ההכרחית לטיפול בדואר חוזר

שיתוף פעולה גבוה מצד הנמענים, בשל ממשק קל וידידותי לשימוש

שירותיות גבוהה – נמען ישמח לדעת בהקדם על דבר דואר שחזר. המערכת שלנו מיועדת לטיפול במאסות של דאטה ולכן משלב הניתוח ועד של הטיוב, עוברות למעשה שניות בודדות.

חסל סדר תיוק בארכיונים מסורבלים – כל הדאטה שעדכנו, זמין בענן 24/7. תוכלו לצפות בפרטי הדואר שחזר, לצפות בעדכון הכתובת, להדפיס ועוד.

הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר למידע נוסף אודות השירות

אודות צוות דפוס בארי

מערכת התוכן של בארי blog
פוסט זה פורסם בקטגוריה טכנולוגיות דפוס. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s