הכירו את סמנכ"ל השיווק החדש של דפוס בארי

נחשו מה?

סמנכ"ל השיווק שלנו דן אבני מסיים את תפקידו החודש והולך ללמוד (פסיכולוגיה אם תהיתם😊).

דן אבני, היה סמנכ"ל שיווק בימים מאתגרים של קורונה, מיזוג חברת אמקה בדפוס בארי ובתקופה של מבצע שומר החומות. עמדו בפניו אתגרים לא פשוטים בימים של חוסר וודאות ודווקא בימים אלה, ביצענו עם דן מגוון רחב של משימות וגם פיתוח פיצ'רים טכנולוגים חדשים לדפוס בארי

כעת ימלא את תפקיד סמנכ"ל השיווק שלנו נאור פקציארז. נאור איתנו בדפוס בארי כבר מעל 20 שנה ומילא שורה של תפקידים בכירים בדפוס. נאור, בן 43, חבר קיבוץ בארי ומגיע עם רקע עשיר בניהול מכירות ופיתוח עסקי. הושבנו את נאור לשיחה על האתגרים, המשימות והיעדים של מחלקת השיווק לשנת 2022 והנה מה שיצא:

מה האתגרים של דפוס בארי לשנת 2022?

נאור:" אחד האתגרים המשמעותיים שלנו, זהה לאתגרים של כל חברה שעומדת בפני שינוי תפעולי: הקורונה הרבה יותר משמעותית לעסקים ממה  שנדמה. הצורך להיות וורסטיליים יותר, לאפשר שעות עבודה מהבית בימים מסוימים, להתאים את עצמינו למצב משתנה של עשייה – אני מאמין שזה האתגר המשמעותי ביותר של כלל החברה – ללמוד להתנהל לצד הקורונה גם מבחינה עסקית וזה אומר להיות פתוחים יותר לשינויים פנים ארגוניים בנהלי עבודה, בשיטות ולמצוא כל הזמן דרכים יצירתיות לשמור על רצף עבודה גם בתקופות של חוסר וודאות.

אחד האתגרים המשמעותיים שלנו לשנה הקרובה הוא סיום ההטמעה המוצלחת של חברת אמקה בדפוס בארי והמשך עבודה על הפיצ'רים המתקדמים שפיתחנו ללקוחותינו.

מהם היעדים של מחלקת השיווק השנה?

נאור: "כמו תמיד, היעד המרכזי שלנו הוא לתת שירות מעולה ללקוח. זו לא רק סיסמה אלא ערך שמנחה אותנו בכל הפעולות הקטנות והגדולות שלנו. דפוס בארי היא חברה שחותרת למצוינות. זה המפתח.  ולכן גם השנה אנחנו נציב יעדי מצוינות בשירות ללקוח, במתן פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח, בזמני התגובה והמענה ובעיקר בייזום  שלנו אל מול הלקוחות".

כיצד לקוחות יכולים להיעזר במחלקת השיווק של דפוס בארי?

נאור: "מחלקת השיווק של דפוס בארי חולשת על תחום המכירות ושירות הלקוחות. תחת שירות הלקוחות, אנחנו נותנים מענה ללקוחות קיימים בשוטף ובפיתוח העסקי שלהם בכל מה שקשור לשיפור וייעול נושא שליחת הדואר והחבילות.

אנחנו תמיד רואים את עצמינו כהרבה יותר מבית דפוס אלא כשותפים עסקיים של לקוחותינו, המהווים עבורם יחידת שירות ובקרה עבור לקוחותיהם שלהם.

מחלקת המכירות שלנו, פונה באופן יזום ללקוחות חדשים שעוד לא עובדים עם הדפוס הגדול במדינה. כאן המטרה היא להציע את הפיצ'רים המתקדמים שלנו ולהתאים אותם לכל צורך של חברה. זה למעשה אחד היתרונות המובהקים שלנו – אנחנו כל הזמן עסוקים בפיתוח עסקי כדי שנוכל לתת שירות מעולה ללקוחות קיימים ולגייס חדשים. זה אגב גם הסוד לגודל שלנו"

אז מה תאחל ללקוחות דפוס בארי לשנה החדשה?

נאור: "אני מאחל  לכל לקוחות הדפוס שנה טובה, בריאה ומתוקה. שנה של עשייה, של יציאה מגבולות וחתירה קדימה.

אני קורא ללקוחות שלנו  – זה הזמן לבצע את כל אותם שינוים ושדרוגים ולייעל את מערך הדואר  והדפוס – זה הזמן לשבת עם אנשי השיווק שלנו ולבנות יחד תכנית פעולה שתיקח כל עסק קדימה. שנה טובה!"

אודות צוות דפוס בארי

מערכת התוכן של בארי blog
פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s